středa 3. října 2012

Co se mi dneska stalo?


  • Měla jsem vzornou učitelskou složku a ještě bylo zdůrazněno, že jsem vlastně udělala dvě.
  • Nachystala jsem práci za ŠVP Nekoř (balík papírů).
  • Pracovala poctivě.
  • "Vynadala" panu kolegovi za všechny hříchy pionýrů. To je tak když se sejde skaut a pionýr v jednom kabinetě... (Nejvíc mě dožírá věta: "Ale já už nejsem pionýr!" Co je to proti našemu: "Jednou skautem, navždy skautem!")
  • Na střediskovce jsem neměla hlasovací právo.
  • A taky jsem si zařídila, aby se mi zařídili letenky do Londýna :) Já už se tam strašně těším! Tak snad to všechno klapne a nikde se neztratím.

2 komentáře:

barulka řekl(a)...

Čtu to trochu se zpožděním, ale tvůj poznámka s panem kolegou mi připoměla, že " špatná část tvého Já může odvolat skautský slib" víš kdo je autorem této myšlenky?

Kamila řekl(a)...

Naprosto netuším, kdo něco takového řekl...