úterý 2. října 2012

Dnešní perly

Mohla bych psát o spoustě věcí:
  • Limonádovém Joe v Radosti
  • návštěvě vozovny v Komíně
  • filmu Váňa
  • úžasném Výkvětu v Pardubicích a okolí
ale dnešní dvě perly to nějak "přetlučou".

V pátek odjíždím na školu v přírodě. Chystám trochu programu, ale taky práci pro žáky, kteří zůstávají v Brně a  práci pro třídy, které odjíždí týden po nás. Práce nad hlavu! Když mi bylo řečeno, že mám nachystat práci ještě pro jednu třídu na další týden (zatím jsem s tím nepočítala), tak jsem si lehce posteskla, že je toho fakt hafo moc. Co mi bylo porazeno? Nechystat to tak poctivě... Přiznávám se, že mi spadla spodní čelist. Už tak mám pocit, že to šidím a mám to šidit ještě víc? To fakt nedokážu! Pracovat nepoctivě? To fakt nedám...

Když jsem odpoledne poctivě chystala práci pro osmáky na další týden, tak mi zvonil telefon. Zvedla jsem ho a co jsem se nedozvěděla: "Tak jsem slyšela, že za mnou nechceš přijet do Londýna! Tak to teda ne, s tím nepočítej!" Přiznám se, že mě to strašně potěšilo! Já asi fakt poletím do Londýna :)

Žádné komentáře: