úterý 11. prosince 2012

11.12. a výtvarné projekty

Adventní kalendář:
"Každá správná úča ví, že žádný učený z nebe nespadl, proto ji nevadí neustále dokola opakovat jednoduchou látku, kterou by za tu dobu pochopil i vorvaň obrovský."
Vorvaň mě opravdu pobavil :) Ale asi nejsem správná učitelka. Občas mi to neustálé opakování totiž fakt leze na mozek!

Byla jsem se podívat ve Výtvarných projektech. Volitelný předmět na 2. stupni. Atmosféra i to, co se dělalo mě nadchlo. Glazování, brože z organzy, henna a enkaustika. Ale hlavně příjemné a neformální povykládání s dětma. Mělo to něco do sebe. Klidně bych tam chodila pravidelně :) Možná by mě i bavilo to učit...

Malá poznámka pod čarou.
Dneska jsem byla ve škole ze strany dětí opravu potěšena. Mám nějaké období, že mám pocit, že moje práce má smysl a má i smysl to, jak se to snažím dělat... Snad to vydrží a snad to tak i opravdu je.

Žádné komentáře: