středa 12. prosince 2012

12.12., strom, ach a Brad

Adventní kalendář:
"Každá správná úča ví, že její kabinet je občas místem veřejným, proto ho udržuje v pořádku, čistotě a voňavosti."
Pravda! Snažím se o to :) Akorát o voňavost kabinetu se občas starají víc jiní...
Zrovna dnes byl ale můj kabinet opravdu místem veřejným! Vystřídaly se tam 3 žákyně. A to na značnou chvíli. Mělo to něco do sebe a vlastně jsem si to celkem užívala :)

Taky jsem byla suplovat ČJ. Žáci pracovali, ale rozhovor v 1. lavici u katedry mě odzbrojil.
R.K.: "On je taky nějaký vzor strom..."
I.U.: "Né! To je les, žádný strom!"
R.K.: "To je jedno, vždyť stromy rostou v lese..."

Ach ty střediskové rady a různosti oddílů.

V kalendáři bylo dneska oko a bradka. Ovšem naprosto odlišných měřítek! A tak jsem ještě po návratu domů zkusila skládat. Mám kus malého a kus velkého Pitta. A k tomu 6 plonkovních šedých čtverečků...

Žádné komentáře: