neděle 6. října 2013

Trošku to tu usnulo, tak to jdu vzkřísit :)

Blog dva měsíce spal, ale já ne. Jenom nějak nebyl čas, možná i trochu chuť, něco psát...
Malý přehled toho, co se událo:

  • Oddílový tábor na tábořišti u Českého Rudolce - Lipnice byl plný neskutečných zážitků! Je to tak na půl hodinové vykládání... Jestli jste to ještě neslyšeli, tak se mě můžete poptat až mě uvidíte :) Jednoznačně se ale musím přiznat, že to byl první (a doufám, že poslední) tábor, kdy jsem se skutečně těšila až skončí...
  • Hned po návratu jsme vyrazily v pěti lidech na hru Tma v Permoniu. A byla to bomba! Hlavně skvělý vypnutí :) Už mi chybí jenom tři permoníci :)
  • Oikosu 2013 jsem šéfovala. Měla jsem z toho trochu strach, ale ono to klapalo! A to perfektně! Myslím, že to byl skutečně vydařený ročník! A v mnohém jedinečný... Prostě pecka! :)
  • Na konci prázdnin jsme ještě vyrazili na Výsazový puťák. Krásný závěr volna! :) Některé chvíle byly celkem fascinující :) Třeba to, že kluci měli stany, dost často se zastavovali a vykládali a především klacíkový vařič :)
  • Mám novou kolegyni v kabinetu. V maximálním obsazení jsme tam teď čtyři. Ale rozhodně bych se do telefonu nehlásila jako špičkový kabinet...
  • Na zahájení divadelní sezóny v Radosti jsme nesměly chybět! Hnízdečko a šunkafleky na letní scéně... To představení je prostě úlet, ale stojí za to :)
  • Podzimní Open space market v Místodržitelském paláci.
  • A tento školní rok funguju u Fialek... V maximálním počtu jich je 10, protože jsme nabraly 7 nových členek! :) Zatím to vypadá, že to bude bomba partička :)
  • Společně s dalšíma dvěma srpňákama v učitelském sboru jsme slavili narozeniny. Bylo to moc fajn! A dostala jsem super kormidlo na krk :)
  • A taky šiju, šiješ, šijeme :)
  • S Jarkou jsme taky začaly chodit na badminton. Vypadá to, že mě to bude bavit :)
  • Oikosí porada v Jihlavě byla ve znamení hodnocení, plánování zkoušet a budoucnosti. Asi jsem se osvědčila, tak v tom budu pokračovat :) Takže zase bude veselo :)
  • Koncert Richarda Müllera a skupiny Fragile byl naprosto epesní! Naprosto neskutečné, co dokáží vyloudit lidské hlasy!
  • Taky jsem se zúčastnila celostátního Svojsíkáče. Společně s Yuykou, Ferdou a Zrzi jako rozhodčí na stanovišti Vyhledávání informací. Nu, byla to zajímavá zkušenost. Asi jsem v některých věcech opravdu jinde, protože mi třeba vadí, že někdo neumí vést porady... Hlavní poselství Svojsíkáče si naše skupinka ale odvezla v písničce "Řekni drogám ne!" :) A holky z Trojky jsou druhý v republice!!! :)
  • Cha! A založila jsem si školní blog na učivo! Tak jsem zvědavá, jak to bude fungovat...
To by tak mohlo být za ty dva měsíce ve zkratce skoro všechno :) Ono by se všechno dalo rozepsat, ale to bych asi týden nedělala nic jiného :)

V září jsem si dala závazek, že každý týden něco ušiju na stroji. Zatím se mi to daří.
A tak si v říjnu zkusím dát další závazek - každý týden něco napíšu na blog. Tak jsem zvědavá, jak se to bude dařit :)

Žádné komentáře: