pátek 24. října 2014

Šicí koutek

Do nového bytu jsem měla jedno nepodstatné, ale velké přání - abych měla oficiální šicí koutek.
Už mě nebavilo mít všechno naskládané v dřevěných přepravkách. A když jsem chtěla šít, tak uklidit na stole, vytáhnout všechno na šití, intenzivně šít, všechno schovat a zase vytáhnout běžné věci. Věčný koloběh...
Tedy hned, jak to bylo možné, jsem začala řešit vysněný koutek :) Prvně nové police (je to fakt super mít všechno vyskládané!), pak mi naši dovezli jeden starý stolek. Ale pořád něco chybělo - světlo! Bez něho je to prostě na nic.
Když jsem šla dneska ze školy domů, tak jsem úplně náhodou problém vyřešila. Skutečně to nebylo v plánu! Kvůli vyzvedávání nášivek jsem šla jinou cestou než chodím. A najednou jsem potkala elektro - tak jsem tam vešla. Ejhle! Krásná žlutá lampička :) Takže přesuny zahájeny: žlutá lampička na noční stolek, lampička z nočního stolku do šicího koutku. A ten je kompletní! Juchů! :)
Pochopitelně jsem ho hned vyzkoušela ;)

Žádné komentáře: