úterý 16. prosince 2014

15.12. a PPP

"Každá správná fanynka kapel Poletíme?, Traband a bratří Ebenů...
Dívka, kterou jsem si vyhlídl, mě nechce, přestože jsem kvůli ní ochotný riskovat vlastní život při boji se sněžným mužem, či spáchat trestný čin vloupání do muzejní instituce."
Poletíme?: CD Skupina dobře vypadajících mužů - Písnička pro Makrelu

PPP = poměrně pohodové pondělí.
  1. Pohodová snídaně :)
  2. Pěkný zeměpisný pořad, na který chodíme se školou každý rok. Tentokrát byl o Indonésii. Opravdu se mi líbí! A i děcka ho vždycky naplno sledují a těší se na něj. Krása!
  3. Právě jedna vyučovací hodina :)
  4. Pečlivý úklid bytu.
  5. Po roce opět předvánoční brněnský sraz s Pokokosáky. A objevena nová pěkná kavárna "U melounového cukru". (Fakt by mě zajímalo, jak někdo vymyslí takový název.)
  6. Připravené těsto na cukroví č. 2.

2 komentáře:

Maggi řekl(a)...

Hola Kaka! Melounový cukr je super, mě tam vzal Peťa s Josem hned po otevření, bo tam mají kamaráda. No a název je podle knížky, kterou tam mají i k půjčení:
https://www.kosmas.cz/knihy/107659/v-melounovem-cukru-in-watermelon-sugar/

Kamila řekl(a)...

Tak to jsem netušila, že je to podle knihy! Díky za doporučení :)