úterý 16. prosince 2014

16.12. a Sweeney z první řady

"Každá správná fanynka kapel Poletíme?, Traband a bratří Ebenů...
Dívka, kterou jsem si vyhlíd, mě nechce, přesto že jsem ji slušně pozval na horký nápoj - asi to bude tím, že je to vzdělaná cizinka."
Poletíme?: CD Jednoduché písničky o složitém životě - Zuzanka

V rámci předplatného na studenty JAMU jsme dneska vyrazily do Divadla na Orlí na muzikál Sweeney Todd. Film znám a tak jsem byla zvědavá, jak vypadá, když je uváděn na divadelních prknech. Mimo jiné se jedná o první překlad do češtiny (jestli jsem to v informacích dobře pochopila).
Jedním slovem: doporučuji!
Skvělé herecké výkony, krásně pojaté a kostýmy fakt stojí za to! Hned od první chvíle vám přijdou lehce děsivé. A to je vlastně v pořádku, když se jedná o hudební thriller, ne?
A nevím, jestli jim dělá choreografii někdo jiný než v minulých letech, ale letos stojí za to!
Nu, studenti opět nezklamali :)
Více informací o představení např. na stránkách České televize, Města hudby či Eurozpráv.

Žádné komentáře: