středa 17. prosince 2014

17.12., dilema a č. 3

"Každá správná fanynka kapel Poletíme?, Traband a bratří Ebenů...
Cítíme-li nové v okolí svého bydliště podivný zápach, můžeme si být jisti, že si naše sousedka pořídila nového domácího mazlíčka a my tak můžeme jen žasnout nad otázkou, jak se o ně ve svém věku hodlá postarat."
Bratři Ebenové: CD Chlebíčky - Sloni

Mám dilema, jak balit dárky.
Sice jsem si na začátku prosince pořídila vánoční papír, ale přesto... Moc se mi líbí minimalistické balení dárků. Když jsem viděla fotky zabalených dárků JG (blogerka a tvůrkyně tašek) tak mě to snad ještě víc utvrdilo, že se mi takový styl líbí. Ale nejsem si úplně jistá, jestli je na to "běžná společnost" (a lidé kolem mě) připravena.
Hm... Asi letos udělám pokus a každému zabalím jeden dárek tak a druhý onak :)

Cukroví č. 3 hotovo :)
Už mám o jedno víc než v minulých letech! A to mám chuť vyzkoušet ještě jedno :)

Žádné komentáře: