úterý 2. prosince 2014

2.12., bílé Brno a Beatles

"Každá správná fanynka kapel Poletíme?, Traband a bratří Ebenů...
Při očekávání příjezdu dívky do svého bytu by měl každý muž uvažovat nad výletem do obchodního domu IKEA."
Poletíme?: CD Turbošansón - Postel

V pondělí v Brně nastala kalamita. Hlavně dopravní... Prostě déšť a teploty kolem nuly, které tvoří námrazu nejsou pro troleje ideální. Ale vypadalo to krásně! Už když jsem šla ze školy domů...

Navíc mám nějaké "Beatles období", i když jsem se o to vůbec nesnažila... Minulý týden jsme měli hudební program o Beatles ve škole a dneska jsme se sestrou dostaly lístky do Radosti. Jak bychom je mohly odmítnout :) Ale musím se přiznat, že je to představení, které mě nenadchlo, ani neurazilo. Ale mám další zářez, co jsem v Radosti viděla :)

Žádné komentáře: