středa 3. prosince 2014

3.12. a Dan Bárta

"Každá správná fanynka kapel Poletíme?, Traband a bratří Ebenů...
Žiješ-li v hlavním městě naší republiky, musíš se udržovat ve vymazleném stavu, protože tu to neustále žije. Přijedou-li Ebeni koncertovat do naší moravské metropole, měla by být povinnost tuto píseň vždy zahrát."
Bratři Ebenové: CD Já na tom dělám - Je to takové...

Mám nadmíru hudební období :) Krom toho, že vyšla na podzim 3 alba a byla jsem na 2 jejich křtech, tak jsem si přidala ještě něco do sbírky :)
S maměnkou jsme vyrazily do SONO centra na Dana Bártu. Já toho chlapa žeru! Pro mě je to PAN ZPĚVÁK! Těch důvodů by byla spousta... Například to, co dokáže s hlasem je úžasný nebo že jednu písničku od něho nikdy neuslyšíte stejně zazpívanou... A navíc jeho taneční kreace u zpěvu jsou prostě dokonalé! To mi už chybělo, jak jsem dlouho nebyla na jeho koncertě :)

Žádné komentáře: