úterý 24. února 2015

Dle Prahy "výročí"

Na blog jsem nezapomněla. Ani jsem si nedala předsevzetí, že na něj nebudu psát.
Jenom prostě občas nestíhám. Nebo mi absence předchozích příspěvků brání v tom, abych napsala ty následující.
A dneska mi bylo do telefonu řečeno, že mám měsíční výročí. Prvně jsem nechápala jaké, ale hned mi to bylo osvětleno. Už měsíc jsem nic nenapsala na blog... A žeprý Praha neví, co dělám a jak se mám!
Tak jo, já to přes ty jarní prázdniny napravím...
Všechno jsem si postupně značila (o čem bych chtěla psát). A taky jsem fotila. Když jsem to teď (když nemůžu spát) dala dohromady, tak mi to vyšlo na 22 chybějící zápisů! Možná to nějak zredukuju, kdo ví. Ale vězte, že celý únor bude dopisován.

P.S.: Už makám na fotkách z pololetek, které musí být logicky první, když byly na přelomu ledna a února :)

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Praha zdraví!