pondělí 23. února 2015

Úžasný Čech

Autogramiáda Pavla Čecha! Událost, kterou si nemůžu nechat ujít :)
Nechala jsem si podepsat pavoučka Čendu (3. díl je novinkou!) a nové vydání O klíči.
Pochopitelně mi to nedalo a zeptala jsem se, proč v knížce chybí Rychlonožka. Dotazem byl autor překvapen, ale odůvodnil mi to - trénuje na závody, tak utíkal dopředu :)
Když jsem pak vytáhla obraz o Labyrintu pod Zelným trhem, tak jsem se dozvěděla, že o něm moc lidí neví... A žeprý tam mám ty Rychlé šípy kompletní! Tak tak :)
Mimo jiné jsem měla na sobě tričko od Ferdy s obrázkem Pavla Čecha. Bylo mi pochváleno - klobouk dolů, Ferdo!
A předávala jsem fotku v oddílových tričkách, která nám maloval. Mistr si vzpomněl, že za obrázek dostal 2 flašky vína a viditelně byl potěšen výsledkem :)
Ach jak milé setkání!

Žádné komentáře: