neděle 19. července 2015

IZZPB 2015

...alias náš skautský tábor s tématem "Institut za záchranu pohádkových bytostí"...
...je úspěšně za námi!
Vlastně ten tábor i s 32 dětma byl celkem nuda :) Žádné pořádné historky (jako třeba padající stromy) na vykládání nemám... Ale alespoň ve zkratce pár drobností.
  • Těsně před táborem jsem pořídila do oddílu hamaku (houpací síť). U dětí měla úspěch, protože ve volných chvílích byl o ni celkem boj. Já jsem si jí užívala hlavně v noci, kdy jsem v ní spávala. Překvapilo mě, jak pohodlné spaní to je!
  • Slibový oheň byl letos úrodný! Máme šest nových světlušek, jednu skautku a tři březové lístky. A podle všeho všechny byly velkým překvapením! Pro mě zvlášť :)
  • Měli jsme na táboře spoustu milých návštěv. Některé na jedno odpoledne, jiné na týden. Všechny byly úžasné! Snad se jim u nás líbilo. My jsme je tam měli rádi :)
  • Dostala jsem zápisník vyrobený ze starých časopisů Skaut - Junák, o kterém jsem před časem psala. Je to pecka! Teď jen nevím, jestli si ho šetřit nebo do něj začít rychle psát...
  • O víkendu byl tradiční návštěvňák. Myslím, že vydařený! Se spoustou rodičů jsme si potykali, pobavili jsme se u dětské Sněhurky i vedoucovské Snehulienky a tomboly.
  • Kdy je nejlepší kontrola z BRJ? No přece na návštěvní den! Pešni si to dokonale načasoval, protože dorazil přesně v momentě, kdy začínal program... Co už, všechno jsme to za spolupráce zvládli :)
  • První týden jsme v kuchyni měli Blešáka s Leninem - skauti od Prahy, se kterými se Ferda seznámila na čekateláku. Strašně fajn dvojka, která nám naprosto luxusně vařila! Jsem si s jídlem připadala skoro jako na Oikose :)
  • V druhém týdnu jsme vyrazili na výlet do Znojma. Je to krásné město! Někdy ještě musím vyzkoušet jeho kavárničky :)
  • Nějak se nám u nočních her nedaří pochopit se s Pampeliškama. A tak vznikla pohádka "Jak si Pampelišky zničily noční hru - díl čtvrtý". Ale ta hlavní část snad pochopena byla...
  • Jediné zranění za tábor - moje odřené koleno a luxusní modřina na ruce. A kdy? Když jsme naposledy za celý tábor vezli pitnou vodu na kárce. Stane se.
  • Za tábor jsem dostala Moleskin zápisník! Můj první! A je s Malým princem! Tak teď nevím, který využít dřív...
  • Vlastně odvoz zavazadel je dobrou historkou! Po naložení všech věcí, rozloučení a prvních pár metrech k brodu najednou RUP! Pneumatika... Tak ji chlapi vyměnili, zrušili jsme další škaredé kameny a pokus č. 2. Ten naštěstí vyšel :)
  • A pro Matýska se za mě stala "teta Kamík" :)

Žádné komentáře: