pondělí 20. července 2015

Kokedama

Kokedama - japonsky "mechová koule". Speciální způsob pěstování kytek.
Prostě koule z hlíny, ve které je zasazená rostlina, to celé obalené mechem.
Kokedamu je možné mít položenou na talířku nebo si ji pověsit do prostoru.

S tímto způsobem pěstování kytek jsem se setkala poprvé v zimě někde na internetu. A musím se přiznat, že se mi to hned zalíbilo :)
A tak jsem se rozhodla, že si zkusím vyrobit vlastní kokedamu na táboře. Hned první pondělí byla na světě! A jistě těšila všechny u kuchyně, kde visela :) Jen jsem ji prostě občas šoupla do řeky, aby se namočila... A celé 2 týdny úspěšně přežila! Takže se mnou jela do Brna :)
Zatím ji nemám kam pověsit, tak sedí na talířku na stolečku. Uvidíme, jak dlouho přežije. Kdyžtak si pořídím nějakou skutečnou se sukulentem, který přežije ty moje jižní okna... Ale ta by už visela! Pěkně od stropu :)

Žádné komentáře: