pondělí 12. října 2015

Sekal vs. Baran

Tak jsme s Ferdou poprvé vyrazily na představení z našeho činoherního předplatného. A nezačaly jsme ničím jednoduchým - Je třeba zabít Sekala.
Kdysi dávno jsem viděla film a abych si děj trochu osvěžila, tak jsem si načetla nějaká shrnutí. Přesto mě to úplně nepřipravilo na to, co uvidím...

Ivan Sekal v podání Igora Bareše. Většího hnusáka si snad ani nelze představit.

Jura Baran v podání Tomáše Šulaje. Sympaťák hned od pohledu.

Příběh posazený do malé vesničky na Hané v období 2. světové války. Lidé zde žijí své vlastní životy, ale také ovlivňují a mění životy druhých - bohužel vždy ke zlému...
Je toho spousta, co mě po shlédnutí napadá. Lidé, kteří sami stvořili stvůru, která je teď ničí. Láska, která vede ke zkáze. I když je člověk slušný, ale nezapadá drobností do davu, tak je hned vyloučený. Člověk nad věcí, který dokáže přijmout i jiného. Pocit bezmoci, i když víte... A mohla bych pokračoval dál a dál.

Jednoznačně toto představení stojí za návštěvu. Je to velmi silný příběh, ze kterého odcházíte s otevřenou pusou a hlavou plnou myšlenek, které vás jen tak neopustí.
A do toho skvělé herecké výkony a krásně udělaná scéna. Vyražte do Mahenky!


P.S. pro Ojtu: všímáš si, že se mi podařilo video zmenšit? :)

1 komentář:

Dan K. řekl(a)...

dobrá recenze