neděle 29. listopadu 2015

Listopad v kostce

První listopadový týden byl náročný.
A druhý nebyl o moc lepší...
Až pak se to začalo pomalu zklidňovat. Nicméně nebyl čas, energie, chuť, prostě nic... Bylo třeba relaxovat :)
Takže malé ohlédnutí za zbytkem listopadu.

SPECTER 16. 11. 2015
S rodinou jsme vyrazili do kina na nového Bonda. Vlastně ani nevím, jestli jsem nějakého s Craigem už viděla... Nicméně moje hodnocení: "Jako komedie je to dobrý."
Přežít výbuch baráku a skončit na sedačce. Poprat se ve vrtulníku a odletět do zapadajícího slunce. Porvat se a nemít ani škrábanec. Mít 2x napíchnutý mozek bez následků. A mít nový bílý smoking ve vlaku někde uprostřed africké pouště... To mi prostě hlava nebere.

EBENI NEZKLAMALI... 19. 11. 2015
...to oni totiž neumí :) Moje ctěná sestřička slaví v listopadu narozeniny, tak jsme ještě s maměnkou vyrazily na koncert bratrů Ebenů. To je pohlazení po duši! Od začátku až do konce :)

ÚLŠ V PRAZE 20. - 22. 11. 2015
Příjemné setkání vzdělavatelů a s lidmi z Collegia. Prostě pohodička! Ale taky velké sdílení mezi kurzy a spousta inspirace. Proti tomu mě někteří utvrdili, co si o jejich kurzech myslím a vím, že tak bych to rozhodně dělat nechtěla. Možná ale i to patří k věci...

Žádné komentáře: