úterý 3. listopadu 2015

Nezahálím, ale...

Před týdnem jsem si nastříhala kotvičkovou sérii. A jak jsem ji nastříhala, tak už týden leží. Smutný. Samotnou mě to štve!
Občasné teploty kolem nuly ve mně prostě vyvolaly nutkavou potřebu plést. Tedy postupně na svět přichází nová čepice.
Pletení je fajn, protože jde plést u filmu. Ale když koukám na film, tak nešiju. Začarovaný kruh - já bych chtěla totiž oboje dvoje! Asi si rozvrhu dny, které budou pletací a které šicí :)
Alespoň, že mám kurz, kde je metoda tvoření jasně daná. Včera jsem začala další "běh" v Brno šije. Takže mám rozdělané nové kalhoty. Ale pozor - příští týden se budu učit všívat zip! Tak mi držte palce :)

Krom toho, že jsem s přicházející změnou ročního období začala měnit i způsob tvoření, tak jsem se rozhodla k ještě jedné změně. Nechám se ostříhat. Nějak jinak! Už jsem objednaná. Jenom ještě nevím, co řeknu kadeřnici :) Láká mě něco asymetrického... Takže pomaloučku shromažďuju inspiraci na Pinterestu, ale ještě jsem si bohužel neřekla: "Jo, to je ono!". Takže přijímám návrhy :)

Žádné komentáře: