čtvrtek 5. listopadu 2015

Hudební absťák uspokojen

Asi před měsícem jsem si říkala, že mám velký hudební absťák! Po Trabandech... Pouštím si je ráda, hrajou mi při každém telefonátu, ale naživo je naživo. Naštěstí přišel termín koncertu v Brně! Váhání bylo nulové.
A realita?
Když jsem včera došla ze školy a vyřídila už týden neřešené maily, tak jsem odpadla do postele... Přiznávám, že přemáhání, abych vyrazila do tmy a do zimy bylo opravdu veliké. Ale vyplatilo se! :)
Koncert byl naprosto úžasný (ostatně jako vždy). Hlava mi naprosto vypla od řešení všech starostí, úkolů apod. Prostě byla jen ta chvíle, ta radost :) Všechna únava byla najednou za mnou a já si užívala! Jo, tak přesně tohle jsem potřebovala.
Snad budou v Brně dřív než za rok, abych nepociťovala hudební absťák...

Jako bonus tu mám videoklip, který Trabandi vydali zhruba před třemi týdny. Naprosto v jejich stylu :)

Traband: Vlnobeat - Trofeje

Žádné komentáře: