pátek 11. prosince 2015

11. 12. a nasbíráno za týden

Každá správná knižní fanynka dokáže bez problému uhodnout následující ukázku:
Vogon začal číst - krátkou, leč nechutnou pasáž z vlastní tvorby.
"Ó fretná chrochtobuznosti.. tvé mikturace jsou mi / co zprudlé žvastopunktsery na plzné včele..."
"ÁÁÁÁááááááhhhhh!" zavyl Ford s hlavou zvrácenou dozadu pod bušícími poryvy bolesti.
"Škvrrrk, já zapřísahám tě svými frúnícími kvrdlovrzy..." Jeho hlas se došplhal k příšerné výšce a vášnivé vřeštivosti. "A krákorně zafras mě svými scvrknuvšími patlocaráty / nebo tě roztrhán na fidlobrčičky svým frkodrťákem, tak bacha na to!"
"Nnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeehhhhh!" zařval Ford a zhroutil se v posledním poryvy křeče, naplno zasažen do spánku elektricky zesíleným účinkem posledního verše, načež zplihl.
Přepisovat Vogonskou poezii je jako přepisovat něco v cizím jazyce, o kterém jste ještě nikdy neslyšeli - pěkně písmenko po písmenku :) Aneb ať žije již zmiňovaný Stopařův průvodce po Galaxii a jeho způsoby vydírání :)

Za týden se mi naskládalo pár drobností...
  • Už od úterka jsem žila posunutá o jeden den. V úterý jsem žákům diktovala čtvrteční rozvrh místo středečního, ve středu jsem málem nedorazila na sedmou, ve čtvrtek po probuzení se radovala, že jdu tento týden už naposledy do školy a dneska ráno se přesvědčovala, že fakt musím v šest vstát a jít do školy, protože ještě není sobota.
  • Potkala jsem rozhovor s Martinem Hrdinou - architektem, který má na svědomí několik brněnských kaváren. Článek "Brněnský kavárenský boom je unikátní" doporučuju všem kavárenským a architektonickým nadšencům :)
  • Jana Soukupová pochválila Saturnina. Je to krásné představení a souhlasím, že NdB jde nahoru. Jen tak dál. Držím jim palce! A podporuju svými návštěvami :) 
  • Shlédla jsem film Vyměřený čas. Sci-fi, které mě hodně nečekaně zaujalo a už pár dní s ním chodím v hlavě. Jestli se na film podíváte, tak se s vámi o něm ráda pobavím. Zajímal by mě názor někoho dalšího.
  • S Naďou jsme se shodly, že do "naší" kavárny Sem tam s láskou chodíme už jako domů. Paní majitelka ví, co máme rády, dokáže zvednout náladu a troufám si říct, že se z nás stávají kamarádi. Nejenom zákazníci a obsluha. Je to pecka potkávat se s někým, kdo se o vás zajímá, i když by vlastně vůbec nemusel.
  • Mám dva nové kousky nádobí (a taky postupně obměňuju talíře, ale o to se podělím až je budu mít kompletní :)). Jsem z nich nadšená!

Žádné komentáře: