čtvrtek 10. prosince 2015

10. 12. a ze světa blogů

Každá správná knižní fanynka vždy trne, zda se Lizzy a pan Darcy dají dohromady.
K Pýše a předsudku jsem se dostala skrze film Láska přes internet. Musím se přiznat, že v současné době mám od začátku podstatně raději Darcyho než Lizzy...

Krom toho, že mám blog, tak jich i pár sleduju.
Dneska mi to nedá a musí se podělit!
Na Šťastném blogu se můžete dočíst "Co dělat, když máte volných 5 minut aneb Taky rozhazujete konfety času?". Nějak mi to sedí na moje poslední měsíce života... Asi začnu přemýšlet, co já dělám ve svých pěti minutách. Jsem zvědavá na co přijdu.

A před nedávnem zmiňovaná Rosa Mitnik mě "upozornila" na zajímavou knihu od nakladatelství Meandr s názvem O smutné továrně. Zajímavý příběh a ještě zajímavější zpracování (mimo jiné se na ní podílel i David Vávra!). Asi si ji budu muset pořídit...nebo - Ježíšku? :)

Žádné komentáře: