středa 16. prosince 2015

16. 12. a odpoledne

Každá správná knižní fanynka (v tvém vydání) dokáže bez problému vyřešit tento příklad: Vypočtěte derivace funkce y = 4y3 - 7x2 + 3x.
Obávám se, že po šesti letech nepoužívání derivací (neb mi vždycky přišly naprosto, ale naprosto zbytečné) to bez problémů nedám. Jo, kdybych si vzala sešit nebo učebnici, tak jo. Ale z placu? Už ani omylem!

Ráno začalo SMS, o které zase nevím, co si mám myslet. Marnost.
Odpoledne se to rozjelo.
Oblíbené kafe.
Očkování bez očkovacího průkazu.
V dubnu půjdu do divadla 3x v jednom týdnu (doufejme, že tam ještě nevyjde předplatné).
Obíhání města aneb už mám většinu vánočních dárků a ještě jsem si udělala radost.
Sraz z vysoké. Dobře, tak jsem se prostě sešla s Michalem. Ten ovšem dorazil v čepici jako vlk, takže na něho všichni koukali. Zvláště děti. Achich achich...

Žádné komentáře: