čtvrtek 17. prosince 2015

17. 12. a vánoční večírek

Každá správná knižní fanynka dokáže bez problému uhodnout následující ukázku:
"Dokonce jsem přečetl o škytavce několik knížek, všechno - škyt - marně!"
"A pak šli spát."
"A zkusil ten Mudroch dát ruce nahoru? To mi radí babička, když škytám já."
"Říkal přece, že zkusil všechno."
"Ať se ho Veverka zeptá!"
"Víš, kolik je hodin?"
"Prosííím!"
"No tak dobře."
"Pan Mudroch, zkoušel jste dát ruce nahoru? Prý to pomáhá."
"Takhle?"
"Asi jo."
"Škyt."
"Tak dobrou noc."
"Dobrou - škyt."
Svobodně přiznávám, že nevím o co go. Jediná škytavka, která se mi vybavuje (a to ne v knížce) je v Koljovi...

Víte, co je moje dnešní radost? :)
Ve škole jsme měli tradiční vánoční večírek. A ten je vždycky (posledních 5 let) spojen s turnajem pedagogů v ping-pongu. Vlastně jsem na to docela lama (na rozdíl od sestry). Ale! :) Letos jsme ho s kolegou vyhráli :)
Takže jestli chcete vidět ooobr pohár, tak se stavte v průběhu roku k nám do kabinetu :)
Už můžete gratulovat :)

2 komentáře:

Hrčkins řekl(a)...

No to mi neříkej ani omylem, že to nepoznáváš!?! Tak ještě Ti tam nechám jméno hlavního indiánského hrdiny, opisuju z komiksu každou bublinku! Se trochu zamysli! Kterého Tvého oblíbeného autora bych si nemohla dovolit vynechat? ;)

Kamila řekl(a)...

Rychlá Veverka a Poklad! Už mi to došlo :)
Jen jsem si nějak hned nevybavila, že by tam měl někdo škytavku...