pátek 18. prosince 2015

18. 12. a lehce neúspěšná

Každá správná knižní fanynka se nestydí smát se při čtení nahlas, či plakat na veřejnosti.
Je pravda, že párkrát jsem se v šalině opravdu při čtění smála nahlas. Zvlášť u Fulghuma mi to nedělává problém :)

Dnešní den ve škole byl pohodička.
A pak příjemné odpoledne s oblíbenou kolegyní :) Tradiční kavárna a i společné vyřizování ve městě. Prostě na pohodu!
Jenom jsem bohužel byla lehce neúspěšná.
Chtěla jsem modrou látku na opravu sukně, ale nikde jsem nesehnala stejný odstín. Zapomněla jsem si koupit úplet, co jsem chtěla. Po úterním průzkumu jsem šla na jistotu koupit jeden dárek a byl vyprodaný!
Alespoň jsem zjistila, že nakladatelství Meandr má na Zelňáku stánek a prohlédla jsem si knihu O smutné továrně naživo. Ach! :)
Po dvou dnech jsem konečně odpověděla na SMS. A protože jsem brouzdala po městě, tak jsem zmeškala rychlou odpověď :( Ale ona zase přijde!

Žádné komentáře: