pondělí 7. prosince 2015

7. 12., letos naposledy a dopis

Každá správná knižní fanynka ví, že když potřebuje procvičit bicáky a tricáky v rukou, postačí jí, místo činek, do pravice uchopit Bídníky - díl 1 a do levice uchopit Bídníky - díl 2.
Ovšem pokud zrovna nechci procvičovat na 10 cm stupínku ;)

Letos naposledy jsem vyrazila na kurz Brno šije. Mám doma kalhoty a šaty na došití.
Na kalhotách jsem se dost navztekala. Ale beztak jsem za ně ráda :) Alespoň vím, co se pod nimi ukrývá a třeba postupně s dalšími kalhotami proniknu do jejich kouzla... Zatím patří jen do kategorie "do skautu dobrý", ale přesto mě v nich můžeme obdivovat :)
A šaty. Ty jsou na pohodu. Jen jsem se prostě zadrbala u těch kalhot... Takže si je pěkně v klidu doma došiju (snad všechno vím) a vyrazím třeba do divadla (protože to budou slušné šaty, žádné barevné letní).
A po novém roce se na nějaký kurz třeba zase přihlásím... Protože mě to fakt baví! :)

Na závěr dnešního dne se s vámi podělím, co jsem našla ve schránce. Pro mě už vlastně skoro uzavřená kapitola, za kterou jsou ráda. Byla to velká zkušenost, do které jsem ráda, že jsem šla :)
Poděkování za pomoc při tvorbě Nového programu...

Žádné komentáře: