pátek 22. ledna 2016

Brněnské digitárium

S digitáriem v planetáriu jsem se už setkala.
V Brně jsem absolvovala zhruba před dvěma lety pohádku s Ferdou a její družinou. A pak letos na podzim v Hradci Králové. Je to krásné pokoukání!
Rodičové tento zážitek ještě neměli a tak jsem ho zbytku rodiny nadělila k Vánocům. Nakonec byl vybrán pořad Temný vesmír, který namluvil Jiří Grygar.
Musím vám říct, že jsem se fakt snažila, abych to pochopila! Ale zvládla jsem tak polovinu. Je mi jasný, že ve vesmíru se díváme do minulosti, i to, že se vesmír rozpíná a je nekonečný. Ale nějaká temná hmota? Co?!? Možná kdybych to viděla dvakrát nebo si to mohla v klidu třeba přečíst...
Nicméně to nemění nic na tom, že projekce digitária je fakt úžasná! Jen příště vyrazím na něco u čeho bude větší pravděpodobnost, že to pochopím :)

Žádné komentáře: