středa 13. ledna 2016

Školní perličky

Dneska mám hned dvě!

***
Na chodbě nám dneska trojice chlapů pokládala zátěžový koberec.
To tak jdeme s kolegyní okolo do hodiny a najednou se od jednoho z chlapů ozve: "Tohle je úžasná škola! Jsou tu samý hezký učitelky..."
No nepotěšilo by vás to? :)

***
Odpoledne jsem šla kopírovat ve chvíli, kdy nikdo nebyl v kabinetu a byla jsem pryč celkem dlouho.
Po návratu jsem se od kolegyně dozvěděla: "Prvně jsem si říkala, že už jsi pryč, ale pak mi došlo, že bys nikdy takto nenechala židli a skříň, takže jsi ještě neodešla."
Tak jsem odpověděla: "A to sis nevšimla, že tu mám kabát, boty a všechno?"
Víte, co jsem se dozvěděla? "Ne, nevšimla. Mně to bylo jasný podle té židle..."
Marnost :)

***
P.S.: Mám rádio 2 týdny a už mám písničku, která mi leze na nervy a mám chuť jít rádio vypnout jen co slyším první tóny.

Žádné komentáře: