sobota 20. února 2016

Jedna únorová sobota

To jsem tak jednou netušila, co si udělám o víkendu k obědu... (Na večeři byla ještě brokolicová polívka z týdne.) Nakonec jsem se nechala inspirovat obrázkem, který jednou na mě "vyskočil" někde na internetu. A tak vznikly brambory zapékané se slaninou a sýrem - mňam! :)
A co by to bylo za víkend bez dezertu! Od kolegyně jsem měla tašku jablek a některé nebyly zrovna na školní svačinku, takže šup s nima do hrnce, rozvařit a do dortové formy s piškotama! :)
Abych ale neměla sobotu jenom o jídle, tak jsem měla postaráno i o kulturu - první letošní zápas! S Olomoucí - dokonce jsme vyhráli! Takže malá ukázka toho, jak vypadá takové zahájení sezóny na domácím stadionu... Také si můžete povšimnout skoro hotového zastřešení tribuny (vpravo). Mělo být už hotovo, ale smůlička! Až na příští zápas...

1 komentář:

Dan K. řekl(a)...

ta brambůrka vypadá luxusně :-)