úterý 12. dubna 2016

Romeo a Julietta

Abyste si tento příspěvek řádně vychutnali (a pochopili), tak si musíte pustit písničku Romeo a Julietta od 100 zvířat...
Znám několik sběratelů. Myšleno v tom, že sbírají všechno. I kusy trabantů, protože jsou z nich dobrá trsátka nebo mají pod postelí dvě krabice roliček od toaleťáku, protože jednou by se přece mohly hodit.
Jeden z těchto sběratelů má i řadu krabiček od doutníků. A ty jsou! Krásné, dřevěné. Radost pohledět! A pěkná krabička se hodí vždycky :) Takže když skoro po dvou letech dovezl hromadu krabiček se slovy: "Vyberte si a rozeberte si!", tak nás hned několik zajásalo.
Já mám dva úlovky. Jeden velmi decentní. A druhému jsem kvůli 100 zvířatům nemohla odolat. Protože já se teď můžu pochlubit, že mám doma originální krabičku od doutníků Romeo a Julietta z Havany! :)


Teď ještě vymyslet, co bude jejich obsahem...

Žádné komentáře: