čtvrtek 12. května 2016

"Když radosti není dosti...

...raduji se z maličkostí!"
Taky si to občas zpíváte? :)
 
  • Stále kvetoucí tulipány z víkendu.
  • Byla jsem reklamovat Keeny (zase po roce a půl). Rozhodla jsem se tentokrát změnit značku. Zvolila jsem polské boty Nagaba.  Mám je týden, ještě jsem je neměla na sobě a už mají jeden "vroubek", i když za něj vlastně nemůžou. Jak se jimi ale doma kochám, tak se na ně začínám těšit :)
  • Mám nový úplet na tričko. Jsem z nějak nadšená! Teď ještě najít čas, abych ho zrealizovala, protože je dělaný přímo na léto! :)
  • A mám nové divadelní bonbónky. Z produkce NdB s Martinem Siničákem. Ach... :) Na Králi Oidipovi jsme byly v úterý. Přidávám na seznam vydařených představení. Siničák, Šulaj, Sláma - všichni úžasní! Do toho nablýskané lakýrky, zajímavá choreografie a dobrý hudební doprovod. Jo, tak to já můžu!
Dneska jsem cestou domů navštívila nový "obchod" DesignVille, který je zaměřený na skandinávský design. Byla jsem se zeptat na světla, která už měsíc obdivuju. Výsledek? Odnesla jsem si dva katalogy a pocit "tady chci úplně všechno!". Pokud byste neměli odvahu vstoupit dovnitř, tak se vlastně nedivím... Ale virtuálně nahlédnout můžete alespoň na jejich blogu.
Já se budu kochat cestou do školy, ze školy, v katalozích a budu snít...

Žádné komentáře: