středa 11. května 2016

Po oslavě sportu

Dneska se v Brně odehrál poslední zápas sezóny. Se Spartou. Velké lákadlo...
Těsně před začátkem zápasu jsem odcházela na radu, ale přesto mě to "zasáhlo". Nejenom tím, že projít areálem na Vodove bylo nereálné, protože všude byli lidi... 
Šokovalo mě, co se dělo ze strany fanoušků. Něco takového jsem ještě nezažila (ani když tu byl Baník). Dejme tomu, že pochopím, že fanoušci "šijí" do fanoušků.
Ale proč fanoušci sprostě nadávají fotbalistům? Proč není možné přečíst důstojně soupisku? Proč musí být sportovec vypískán jen když vkročí na trávník?
Vždycky jsem si myslela, že lidi na zápasy chodí kvůli "oslavě sportu". Protože fandí svým oblíbeným hráčům a chtějí je podpořit. Chtějí vidět pěknou hru.
Ale asi to tak není vždycky. Někdy chtějí jen urážet. A to se mi nelíbí. Hodně mě to zklamalo...
I když mi normálně fotbal pod oknem nevadí, tak tentokrát jsem vlastně byla ráda, že to nemusím dál poslouchat...

Žádné komentáře: