pondělí 9. května 2016

"Vystihující" den

Když jsem došla domů, tak jsem si řekla: "Budu si čtvrt hodiny číst a pak se do něčeho pustím." Dopadlo to tak, že jsem četla dokud jsem nedočetla... Aneb jedna kniha během dvou dnů.
Eleanor a Park je knížka pro náctileté, která je přirovnávána k Hvězdy nám nepřály. Ale beztak mi sedla. Krásně se čte a ten příběh... V některých věcech jsem se v hlavních hrdinech viděla i já. Prostě se nešlo odtrhnout. A jak jsem rozuměla...

Pak jsem si otevřela Rádio Oikos na FB. A ejhle, moje písnička! Už od čtvrtka opět vystihuje můj život... Do toho si připadám jak Park ke konci knížky. Možná bych si spíš měla pustit Poletíme?

Alespoň jsem dneska konečně objevila a pronikla do Kieslowski, o kterých vím už dlouho. Oficiálně si je přidávám na svůj playlist. Jen jsem se momentálně zasekla u jedné písničky...

Žádné komentáře: