čtvrtek 20. listopadu 2008

Foto z EliXíru v kroji

Většinou na žádných fotkách nejsem a tak, když jsem prohlížela fotky od Pinga z EliXíru a najednou já, tak to byl pro mě šok! Jedu dál a najednou zase já! Jsem teď prostě slavná :)
Sice je to trochu divná fotka z rukodělek, ale v kroji mi to sluší, nemyslíte? ;) Přiznávám, že ho mám ráda a ráda ho nosím... Prostě jsem si ke svému novému (?) kroji udělala úžasný vztah a myslím, že k tomu přispěl dost i ursusácký šátek, protože ten mají pouze vyvolení! A je to dobré poznávací znamení ;) Prostě skautský kroj je fajn :)

9 komentářů:

barulka řekl(a)...

Ta druhá fotka se mi líbí víc, i když tam nejsi v kroji. Budu si teď na tebe muset dávat pozor, ještě nám udělají kompromitující fotky :)))

Dárky řekl(a)...

Souhlas s Baruli, ta fotka u stromu je hezčí:-)

Kamila řekl(a)...

Mně se ta druhá fotka taky líbí víc, ale chtěla jsem ještě navázat s krojem, tak snad chápete...

Ježo řekl(a)...

Tak kroj, říkáš... Mimochodem, nechtěla bys do armády? Tam bys měla taky šrajfky ;)

Kamila řekl(a)...

Zdravím do Francie! ;)
On kroj není o šrajfkách, ale třeba o příslušnosti, hrdosti...
A ač nerada, tak mě napadá ona prupovídka od Dvojkařů: "Kdo nezažil, nepochopí..."

Iveta Zieglová řekl(a)...

add Ježo: armádní šrajfky nejsou ani zdaleka tak hezké jako ty naše...a přitom jen stačilo otočit je o 180 stupňů :-)
add Kaka: budeme trochu narcis a přiznáme si, že nám ten kroj prostě sluší všem ;-) nezáleží na tom, co má člověk na sobě, ale JAK to umí nosit...

Kamila řekl(a)...

A my ho nosit umíme! Je to tak, ne?

barulka řekl(a)...

Pro mě je to takové pojítko, něco společné nám všem. tyto kroje se mi taky víc líbí než ty staré cihlové nebo zelené, myslím že nám i víc seknou (není to takový pytel :-)

Iveta Zieglová řekl(a)...

add Baruli: mě se nové kroje taky líbí víc střihem i barvou. co se mi na nich nelíbí je nové nošení šňůrky a taky materiál - občas v něm mám pocit, že mám na sobě stanovou celtu. ale třeba vychytávka s ohrnováním rukávů je perfektní :-)