úterý 30. března 2010

Veselé srazy

Kdo mě znáte, tak jste o ní jistě slyšely - Anetka! Jedna z mých dvou spolužaček z gymplu, se kterou se stále pravidelně scházíme a je to super.

Anetka byl jeden z lidí, kteří to do školy měli opravdu nejblíž (od Slovaňáku bydlí doslova co by kamenem dohodil). A taky jeden z těch, co pravidelně do školy dobíhali... Známe se devátým rokem a kdybych měla spočítat kolikrát Anetka dorazila na sraz včas nebo dokonce s předstihem, tak by mi zaručeně stačily prsty na rukou. V některých případech to dokonce dotahuji do stavu, že Anetce říkám sraz tak o 20 minut dřív než mám v plánu já osobně dorazit. Jinými slovy - už jsem si zvykla. Anetku už také zná určité množství lidí, kteří se kolem mě pohybují a tak společné srazy dostávají naprosto nečekaný rozměr - hádáme, kdy asi tak dorazí :) A řeknu vám, je to čím dál tím zábavnější :) Čekám na den, kdy se o to začneme i sázet.

Malá ukázka Anetčiných srazů:
  • Čtvrteční Poletíme?: Anet mi psala, že si dáme sraz o půl osmé před Desertem. Dorazila za 7 minut osm už dovnitř, kde jsme všichni byli.
  • Páteční sraz: Měla dorazit mezi sedmou a osmou - konečným časem bylo tak čtvrt na devět.
  • Pondělní autogramiáda: Začínala ve čtyři, Anetka bydlí za rohem. Já tvrdila, že přijde v 16:15, Ivuška hádala 16:30. Troufám si říct, že dorazila přesně mezi.
Tož jsem zvědavá, jak dopadne náš sraz příští týden. Jednoznačně to nebude nuda :)

Žádné komentáře: