sobota 15. ledna 2011

Můj skautský život

Dlouho jsem si říkala, že bych ráda ve skautu dělala i něco víc než jenom v oddíle. Nic však nepřicházelo...

A tak jsem svůj skautský život na podzim vzala do vlastních rukou! Přidala jsem se k týmu, který tvoří Hodnocení kvality v Junáku a rozjela tým Rádcovského zápisníku. A jsem spokojená! Občas je to časově náročné, ale baví mě to a myslím si, že to jsou věci, které mají smysl.

Navíc jsem začala přemýšlet, co budu dělat až jednou (snad za rok a půl) předám oddíl. A došla jsem k závěru, že by mi asi nevadilo upíchnout se třeba na středisku, kdyby to bylo potřeba. Prostě jsem si v hlavě poskládala malý skautský výhled tak na další dva roky.

Teď se to ale trochu "nabouralo". Přišla mi pozvánka do instruktorského týmu vůdcovského lesního kurzu. Naprosto nečekaně se objevila v mailu... Když jsem konečně začala něco pro svůj skautský život dělat sama, tak se i on rozhodl, že pro mě něco udělá! Ale nevím, jestli v pravou chvíli... A tak jsem teď zaskočená a nerozhodná, jestli do toho jít nebo ne. Byla by to super zkušenost, minulé zhruba tři roky bych nad tím nepřemýšlela, ale když jsem teď rozjela jiné věci?
Ještě mám týden, tak se snad správně rozhodnu... (Zatím jsem tak na 70% pro :))

Žádné komentáře: