sobota 19. února 2011

Návraty

Tento týden jsem zažila (a zažívám) několik návratů.
  • Po hodně dlouhé době jsem se zase vrátila ke kratším vlasům a je to super!
  • V pátek jsem byla (z donucení) na pajdáku na studijním. Potřebovala jsem do práce potvrzení o době studia. Musím říct, že mi fakt nechybí...
  • Tchibo mi rozchodil v počítači program na tvoření myšlenkových map, kdy nemusím být online. Takže se vrácím k jejich zuřivému využívání!
  • Velký návrat do knihovny! Pár let jsem tam nechodila, protože jsem nestíhala číst ani to, co jsem měla doma. Letos knihovna slaví 90 let a tak měli tento týden akci, že když si přijdete zřídit roční registraci, tak to máte zadarmo. Kdo by toho nevyužil! Hned mám doma tři knížky.
  • Z toho plyne i můj návrat ke čtení knížek! V páťáku jsem něco takového fakt nestíhala... A tak jsem za tento rok (tedy necelé dva měsíce) přečetla už víc knížek než za celý rok 2010. Už se těším až dočtu Povídky od Svěráka a pustím se do Noci v Lisabonu od Remarqua a až ho dočtu, tak do... :)
  • A zase mám velkou chuť jít do divadla! V Městským je teď nově inscenace Jméno růže. Nevím, jestli to vyjde, ale když ne, tak si alespoň v knihovně půjčím knížku :)
  • Vracím se k přemýšlení nad tím, komu za rok (snad) předám oddíl.
  • Zase začínám snít...

1 komentář:

Maggi řekl(a)...

Kaka, co to je za ten program na mapy? a funguje obdobně jako ten online?