sobota 19. února 2011

Volný den!

Poprvé tak od vánočních prázdnin zažívám volný den. Den, kdy neexistuje žádný čas, ve který bych někde měla být nebo měla něco udělat. (Pravda, bylo Brkolo, ale nemusím být všude. Ať se snaží i ostatní.) A jako bonus jsem se včera zařekla, že celý den nebudu dělat nic do školy ani do skautu. Jen jsem poslala jeden malinkatý email...

Pár věcí jsem zvládla:
  • pořádně jsem uklidila v pokoji
  • dopsala jsem diář za uplynulý týden (neboli každodeníček, jak ho Alushka jednou pěkně nazvala :))
  • do "kulturníčku" (to je název, který jsem někde slyšela, ale strašně se mi nelíbí) jsem dopsala dvě knížky, které jsem za poslední dva týdny dočetla
  • a do cancáku jsem doplnila pololetky a Oikosí víkendovou poradu
  • sešitek jsem ale nedopsala (ano, jsem blokoman :))

A
co jsem dělala s tím zbývajícím časem?
Zhruba tři hodiny jsem skládala tzv. senbazuru. Na začátku týdne jsem dostala od maměnky knížku, ve které bylo a naprosto mě uhranulo! V podstatě jde o jednoduché origami. Kdo by neznal klasického jeřába... Háček tkví ale v tom, že podle správného (myslím japonského) návodu se jich má poskládat 1000! Údajně se vám pak splní i tajné přání... O to by mi ani nešlo, ale ono to vypadá fakt dobře! :) Poskládáte jeřáby stejné velikosti, ale různých barev a pak je navlíknete na jeden provázek a zavěsíte. Ideálně několik navlečených provázků dohromady. Skládání je úžasný relax... Tento týden jsem jich zvládla poskládat už 56 :)

Co s načatým večerem? Asi se ze svého pohodlného křesla přesunu do postele, podívám se na nějaký pěkný film, přečtu si jednu nebo dvě povídky a půjdu spát... Klidný závěr pohodového dne.

(Sice jsem se na volný den těšila, ale půlden by mi asi stačil. Je to pěkná nuda... Takže zítra zase škola a skaut! Ale s mírou...)

Žádné komentáře: