čtvrtek 9. června 2011

Středa

Ta včerejší byla výživná :)

Když jsem šla domů, tak mi v mp3 hrála písnička z Jesus Christ Superstar, kde zpíval Kamil Střihavka. Úplně jsem dostala chuť poslechnout si ten jeho hlas! Tak jsem si doma pustila jeho alba, co mám, ale nějak to nebylo ono... Musela jsem si sehnat album BSP z roku 1994! Naštěstí se zadařilo. Hej a to se nedá srovnávat! V BSP je Kamil krásně uječený, úžasně využívá svůj hlas! Když si pak člověk pustí jeho dvě sólová alba, tak jako dobrý, ale nemá to ty grády... Závěr je jasný - lepší písničku než je Země vzdálená už beztak asi nenatočí :)

Zjistila jsem, že Chrome umí naimportovat záložky z Firefoxu. A tak jsem se rozhodla k definitivnímu přechodu, protože když mám svoje odkazy, tak mi v tom už nic nebrání.

Za odpoledne jsem zvládla tři srazy :) V 16:15 mi byly vráceny moje státnicové otázky z matiky. V 16:30 jsem já předávala papíry. A v 16:45 jsem měla sraz s Jitkou. Krásně zmanažerované, protože mi to úžasně navazovalo! :)
S Jitkou jsme si byly sednout, abychom vybraly nějaké byty, o kterých bychom uvažovaly na společné bydlení. Vybraly jsme celkem 5 kousků především v Krpoli. Tak teď už jen oslovit, domluvit prohlídky, zjistit, jestli by to bylo možné až od srpna nebo září a je to! Prostě do toho fakt hodláme praštit :)

Žádné komentáře: