sobota 10. prosince 2011

10.12., PC a konec čekání

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra ví, že se nemusí starat o flóru své mladší sestry, protože by to vedlo k nadměrnému zvýšení úmrtnosti rostlinstva v rodině."
Po prosbě o vysvětlení jsem pochopila podstatu. Když sestra někam odjela, tak jsem se jí opravdu o kytky nestarala. Důvod je prostý - kdybych to udělala, tak by uhynuly na nadměrnou péči. Normálně jsou totiž zalévány tak jednou za měsíc a ne jednou až dvakrát za týden, jak jsem zvyklá já...

Poslední tak tři měsíce čím dál tím víc válčím se svým počítačem. Začalo to tím, že občas začal hučet. A stávalo se to častěji a častěji. Teď jsem ve fázi, že když nehučí, tak si toho opravdu vážím. Aby toho nebylo málo, tak se v poslední době začalo stávat, že byl uspaný a najednou se probudil (moc příjemné, když uprostřed noci začne hučet!). A dneska jsme se společně posunuli na další metu. Pracuju a najednou se mi sám úplně vypnul... Začínám se obávat, že budu muset začít svůj počítač opravdu řešit...

Po měsíci řečí a čekání jsem se rozhodla, že se konečně podívám na druhou část Relikvie smrti... Nebude to ve velkým a v příjemné společnosti, jak jsem se těšila, ale bude to. Tak já jdu na to! :)
(UPDATE: Bylo to dobrý, ale ve větším by to bylo lepší... Ach na co jsem to byla naučena!)

1 komentář:

Kalushka řekl(a)...

Kami, tvůj počítač je zaprášený. Tyhle příznaky znám.
Buď buď statečná, rozšroubuj ho a vysavačem vysaj prach, nebo to svěř profíkům. Čím dřív to uděláš, tím větší je šance, že si nespálíš nějaké součástky.