úterý 20. prosince 2011

20.12., Moravák a tvoření

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra ví, že když má škytavku, je pravděpodobnost 1: "počet známých starší sestry", že je to právě mladší sestra, kdo na ni myslí."
Hlavně myslím, že toto sestra vymýšlela a psala v době, kdy probírali ve škole pravděpodobnost. Jinak by něco takového nebyla schopna vyplodit :) Aneb pro lidi zběhlé v matematice :)

Dneska jsem měla sraz s Michalem - mým nejmilovanějším spolužákem :) Na místo srazu "pod stromem" jsem vyrazila přes Moravák, kde je "pietní místo" za Václava Havla. Nějak mě to v tu chvíli dojalo... Postávalo tam celkem dost lidí a další stále přicházeli a zapalovali další a další svíce. Jak půjdu v pátek zase do města, tak musím taky jednu vzít.

Po strašně dlouhé době jsem zase jednou začala tvořit! Začalo to už minulý pátek a dneska jsem vesele pokračovala. A je to super! :)

1 komentář:

Hrčkins řekl(a)...

No tak teď se tedy cítím uražená!! Pravděpodobnost jsme ještě nedělali, takže to moji zrzavou kebulku napadlo úúplně samo od sebe!!! Víš, jak jsem na sebe byla pyšná? :D