pondělí 7. ledna 2013

like and hate #1: dopisy a brýle

Před časem jsem narazila (už ani netuším jak) na stránky "1000 věcí, co mě serou". Některé věci mě zaráží, některé ani nečtu, ale dneska jsem se fakt pobavila u Petra Kotvalda :)
Nemám chuť je napodobovat (to snad ani nejde), ale došla jsem na to, že je spousta maličkostí, které mě těší nebo štvou. Proč je nezačít dávat dohromady? :)

like #1: dopisy
Strašně ráda píšu dopisy! Nebo alespoň pohledy. 15 známek na tábor běžně nestačí. Že si někteří lidé klepou na čelo? No a co! Mě to baví :) A když mi nějaký dojde, tak jde na nástěnku. Alespoň na chvilku :) Uááá, asi zítra nějaký napíšu :)

hate #1: zamlžené brýle
Nesnáším zamlžené brýle! Situace, která se opakuje hlavně v zimě. Dneska se mi stala hned několikrát. Venku zima, přijdete do květinářství (nebo nějak jinam) a buch! Vidíte bílo! A prodavačka se hned ptá: "Jak vám můžu pomoct?" Vždycky se mi chce říct, že mi může utřít brýle :) Jak jinak taky, když nic nevidím!

Žádné komentáře: