pátek 10. října 2014

Fashion market ve Vlněně

Neodolala jsem (mezi ZOO a občanskou povinností jít volit) a vyrazila jsem na brněnský Fashion market. Což o to, trh to byl celkem běžný... Pár známých tvůrců, pár neznámých.
A sesterské duo eh sisters, které mě svojí tvorbou totálně nadchlo - trička, sukně a šaty s vlastními ilustracemi. Převážně o setkání :) Na Fleru ani FB toho bohužel moc nemají, ale dostala jsem kontakt a klidně mi ušijí sukni s ilustrací, která se mi moc líbila, ale měly ji jenom na šatech :)
Co mě ale především na letošním Fashion marketu zaujalo, bylo prostředí! Konal se totiž v jedné z hal bývalé Vlněny. Je to velký areál s neopakovatelnou atmosférou. Spousta zákoutí, která jsou zarostlá a opuštěná a do toho jedna hala, ve které se odehrává něco takového... Fakt pecka!
Mimochodem - v tom areálu by byly úžasné lofty! :)

Pokud vás mrzí, že jste o Fashion market přišli, tak si zapište do kalendářů tato data (bohužel ale bez Vlněny):
16. - 17. listopadu: Koloniál na Flédě
5. - 6. prosince: Fashion market na Kounicove 

Žádné komentáře: