středa 9. prosince 2015

9. 12., v obchodě a zase do divadla

Každá správná knižní fanynka ví, že bude-li potřebovat někoho vydírat - žáky, přátele či podlízače, může využít příslušné pasáže z vybraných knih (vogonská poezie prý funguje kouzelně!).
Kromě Stopařova průvodce po Galaxii bych ještě použila popisy Paříže od Huga v Bídnících :)

Byla jsem dneska v obchodě. Paní prodavačka mi pochválila tašku. Jako slušně vychované děvče jsem poděkovala.
Ale protože jsem ji taky šila a mám přečtenou knihu Láska na první steh, tak jsem to ještě doplnila... "Děkuji, tu jsem si šila sama." Slovo dalo slovo a paní po mně chtěla kontakt.
Možná by se mi fakt hodily nějaké vizitky a vysněné všívací cedulky...

Divadla není nikdy dost! Takovým příkladem je letošní advent - za necelé 4 týdny zvládám 5 divadel :)
A tak když dneska ve škole přišla nabídka jít na jaře do divadla, tak jsem neváhala a něco si vybrala. Další tři představení do sbírky ke dvěma divadelním předplatným. Jo, jsem spokojená :)
Navíc mi to nedalo a udělala jsem si malou statistiku posledních pěti let:
Vůůůbec se ze mě nestává kulturní maniak :)

P.S.: Teď je v kinech nové zpracování Malého prince. Kdo se mnou půjde? :)

1 komentář:

Maggi řekl(a)...

Jů, já s Tebou půjdu :-)